Engraving on a Goshovskyy's knife.

Montejano

Elite Cafe Member
Joined
Jul 27, 2008
Messages
624
Location
Albacete ( Spain )
Hola Jordi:

Bonito trabajo de grabado , en este cuchillo de Vasyl . Yo me alegro mucho de que ambos realicéis trabajos conjuntos .
Mi sincera felicitación

Antonio

-------------------

Hi Jordi:

Nice work engraving in this Vasyl knife. I am glad that both you carry out joint work.
My sincere congratulations.
 

santos

Elite Cafe Member
Joined
Nov 12, 2006
Messages
360
Location
France
Jordi is engraving again , alleluiah.:clapping:
Enhorabuena , de alto nivel, como siempre....
 

Jordi

Member
Joined
Nov 11, 2006
Messages
85
Location
Barcelona, Spain.
(I just added a new image in the opening message) Thanks to all for your nice comments!

Gracias a todos por vuestros comentarios, como véis al principio acabo de colgar otra fotografía de un segundo cuchillo.

MrThe, he intentado colgar las fotos en el foro GrabadoManual y el asistente no me permite descargar más imágenes. Seguiré probando, no sé si he superado algún límite para descargas, quiero colgarlas también allí, por supuesto.
 

rod

~ Elite 1000 Member ~
Joined
Nov 19, 2006
Messages
1,609
Location
Mendocino. ca., and Scotland
Hola Jordi:

Bonito trabajo de grabado , en este cuchillo de Vasyl . Yo me alegro mucho de que ambos realicéis trabajos conjuntos .
Mi sincera felicitación

Yo tambien, Jordi, como Antonio, Bonito trabajo de grabado!

We would like more posts from you, however, all of your posts have great substance, and often a great treat for us to admire your work. Congratulations once more on your splendid work!

Will you come again for a visit to the US, perhaps Reno 2012 FEGA, and maybe Leonardo will come??

It would be great to see you again... a long time since you were at the Grand Masters Weekend...

best wishes over there in Barcelona!

Rod
 

Latest posts

Sponsors

Top