name :TORVAL"

jacoby pascal

Member
Joined
May 1, 2009
Messages
87
son nom :"TORVAL"
 

Attachments

  • IMG_6577.JPGbis.jpg
    IMG_6577.JPGbis.jpg
    40.1 KB · Views: 164
  • IMG_6578.JPGbis.jpg
    IMG_6578.JPGbis.jpg
    42.7 KB · Views: 168
  • IMG_6586.JPGbis.jpg
    IMG_6586.JPGbis.jpg
    53.3 KB · Views: 251

Marrinan

~ Elite 1000 Member ~
Joined
Nov 11, 2006
Messages
2,917
Location
outside Albany in SW GA
Beautiful and unique work to my experience-where are you from and how long have you been engraving, and gold inlayingWhat is your training. Did you make the knife-Fred
 

Arnaud Van Tilburgh

~ Elite 1000 Member ~
Joined
Oct 3, 2008
Messages
4,221
Location
Belgium
Very nice and unique design, love it for its subtile.
Also curious about where you are from and background.
arnaud
 

Tim Wells

~ Elite 1000 Member ~
Joined
Nov 9, 2006
Messages
1,331
Location
Dallas, Georgia
I love it! Boy, I like it when someone posts something unique like this and knocked it out of the park to boot. Beautifully done!
 

jacoby pascal

Member
Joined
May 1, 2009
Messages
87
bonjour arnaud je m adresse a toi en francais parce que frank pleticks m a redis que tout les flamands parlent en francais malheureusement moi c est meme pas l anglais . ca fait depuis 91 que je grave , j etais prof a liege leon mignon.j ai eu des difficultes pour incruster un fil car je n avais qu un bord , rocky capece m a dirige sur le lazer et m a dit que tu connaissais bien celui ci .j en ai trouve un a liege et regle le probleme.a bientot
 

jacoby pascal

Member
Joined
May 1, 2009
Messages
87
Thanks a lot to you all for the nice comments...
I am from Liège and have been engraving since 1990, I was instructed at the école d armurerie by Jean Marie Florent and I was teacher for some time as well ..
The Torval knife is made by Van Eldik Amsterdam and contains 18 grams of gol
 

jacoby pascal

Member
Joined
May 1, 2009
Messages
87
bonjour arnaud je m adresse a toi en francais parce que frank pleticks m a redis que tout les flamands parlent en francais malheureusement moi c est meme pas l anglais . ca fait depuis 91 que je grave , j etais prof a liege leon mignon.j ai eu des difficultes pour incruster un fil car je n avais qu un bord , rocky capece m a dirige sur le lazer et m a dit que tu connaissais bien celui ci .j en ai trouve un a liege et regle le probleme.a bien
 

janssen

New Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
3
tres beau travail ces bien que tu puisses continuer a exercer ce beau metier
 

Sponsors

Top